261. Samla positiva livsupplevelser snarare än pengar på kontot? (då det sannolikt kommer hända iaf.)

Tack för ett väldigt fint avsnitt! Och allvarligt talat, ni måste åka till Paris @janbolmeson och @carolinebolmeson. Ta tre nätter på ett fint disneyhotell, med all inclusive i deras ”specialrum”. Njut, lek, och skratta åt alla fåniga, roliga saker man hittar lite varstans :wink:

Jag har haft lite dåligt samvete i forumet för att ha legat ganska lågt i sparkapital, men när jag tänker efter har jag prioriterat att göra annat. Vi är billiga i drift förutom när det kommer till resor, och även läger till barnen. Några thaim-outs, rest i Kina och Japan, Paris med Disneyland etc. Men sparkapitalet har först kommit de senaste åren även om jag följt forumets sedan 2009. Har precis varit iväg vid medelhavet med mina åldrande föräldrar, för att barnen ska kunna umgås med sina morföräldrar och vi också såklart.

Samtidigt så jobbar jag alldeles för mycket, och sköter inte min hälsa, men nu får det bli ordning på det. Vill ju ha många fler upplevelser med min familj och med mina vänner <3

10 gillningar