Alternativ till Smartbudget?

Nu när Smartbudget snart går i graven undrar jag om någon har bra tips på ersättare? Smartbudget är ju det överlägset bästa svenska alternativet för budget o kassabok som jag sett, men finns där några vettiga alternativ?

Krav är möjlighet att importera poster från flera banker/kortutställare, registrera kontant-transaktioner, splitta en transaktion på skilda utgiftsslag, lägga upp månadsbudget, följa upp denna budget mot verkliga kostnader/intäkter.

Hej!

Jag kommer att släppa en beta inom en månad på ett verktyg som gör exakt det. Du kan vara med som testpilot om du vill. Mejla mig i så fall på janATrikatillsammans.se

Hälsningar,
Jan

Hej Jan, vad händer i frågan? Smartbudget stängs ner 28 feb. Har du eller någon annat ett likvärdigt alternativ?

Något nytt angående ersättare av SmartBudget’s ersättare?

Vad heter din produkt och finns det möjlighet att vara med på beta test eller vilket stadium den är nu??

MVH
Joakim

Jan har en som är i beta just nu, maila honom på mailen han ger ut under denna frågan!

Så skönt att det är fler som kommer sakna Smartbudget och söker alternativ

Tiden börjar rinna ut…

Finns det alternativ?

Väcker liv i denna fråga igen eftersom årsskiftet närmar sig. Någon som hittat ett alternativ till Smartbudget? Hur går det med ditt verktyg, Jan?

Här finns en till som söker alternativ! Känns som att alla appar är för simpla, vill ha en desktop version… har inte lust att gå tillbaka till kassabok i excel.

Eller hur?

Excel sucks…, men det är där man hamnar?

Jag är ledsen att smartbudget stängs ner då den är helt överlägsen alla appar; Tink, Zlantar mfl. Hoppas verkligen Jan har något på gång". : )

Någon som vet något mer ?

Jag söker program då smartbudget stänger.

Hej.

Jag använde MoneyWiz men Smartbudget var mycket bättre. Jag söker ett alternativ som fungerar. Vet någon om ett värdigt.

Nej tyvärr
Det blev Excel Så länge
Tills nån berättar om ett verity som är lika bra eller bättre än vårt saknade Smartbudget