Kan dela inbjudan. Skriv i dm.
Samma för mig, har tre kvar…
Hur ser ni hur många värvningslänkar ni har kvar? Jag är inte säker på om de använts eller ej.
Jag har tre värvningslänkar kvar har inte använt någon i år (max 3).
Just nu T.o.m. 2/6 får du 60.000 Bonuspoäng värda en t/r-resa till Asien/Nordamerika per inbjuden vän (max 3/år), samtidigt som dina vänner får den högsta aktuella välkomstbonusen.
( om man väljer EuroBonus korten annars så visar den villkoren på övriga kort när man klickar på länken)
Kollar du under din cashback så ser du om du fått bonus för värvning.
Kan bara se någon månad tillbaka på cashbacken och där finns inget. Är ganska säker på att jag värvat en person som gått igenom, men det var nog längre tillbaka. Hade varit bra om man kunde se om fler personer använt länken eller inte. Men de räknar väl med att man har mer koll på exakt vilka som bjudits in.
Ah, har kikat ganska kort efter jag bjudit in någon för att se om de faktiskt använde den. Tråkigt om det inte finns längre historik.
Men du kanske kan höfta lite baserat på totalsumman? Shoppar du inte väldigt mycket med kortet märks ju 420:- extra.
Hade gärna fått en länk på PM om någon har
Jag har en inbjudan att skicka!
Om någon vill ha inbjudan till Elite kortet är de bara att hojta till ![]()
Detta är tråd för Amex Blue
Tar gärna en invite om nån har.
Skickade, kolla PM!
Har någon en invite för amex blue?
Skickade pm !
Då har man fått sina tre cashbacks för injudningar, inga mer invites från mig detta år så att ni kan få era, lycka till!
Blev visst nytt år för mig nu så jag har tre färska invites ![]()
Tror jag har 1 eller 2 invites också ifall nån behöver. bara att skicka PM i så fall ![]()
Har 3 invites, skicka PM om någon vill ha.
Jag tar gärna en invite, men är ny på forumet så verkar inte kunna skicka PM ![]()
@thebandit