Halloj halloj, jag har varit inne här ett ganska bra (fast utan konto, snälla förlåt mig Jan) och stötte på en tråd för ett tag sedan om appar man kunde ladda ner för att få in en extra slant. Som någon som gillar att spara pengar ( och jag vet också att ni gör det
) så behövde jag verkligen testa. Detta var appar som exempelvis stepler och sveapanelen som är två appar som funkar meeen, för tiden man lägger ner får man ju inte så mycket levebröd. Lite besviket letade jag vidare och hittade då vad jag själv anser lite är guldkorn och tänkte att jag måste självklar dela med mig av!! Men innan jag fortsätter så tänkte jag bara fort berätta att jag är väl medveten om att appar som dessa ofta kanske är lite inträngande när det gäller informationen de får ut av dig som användare och om man tycker det är viktigt med sekretess ska man självklart vända ryggen från dessa appar. Som student känner jag själv att jag inte är så värst hemlig och lite extra klirr i kassan säger jag aldrig nej till
.
Men nu till apparna jag hittade! De som var klart mest intressanta var två appar som heter honeygains och pawns. Båda tvår är mycket snarlika och det som de går ut på är att man får betalt för att andra använder ditt nätverk. Redan här låter de läskigt men enligt de själva (här ska man vara mycket kritisk) så ska det vara säkert. Man kan även tydligt se vad som den här användaren gjorde med nätet så det är inte alldeles skumt (enligt mig iallafall). Jag hade gärna velat höra lite vad ni på forumet tycker om dessa appar om ni tidigare har hört talas om de eller om det är för första gången.
Nu tänker jag vara en liten ful rackare också och lämna lite referrals här nere ifall någon är intresserad att kolla in lite på apparna själva och testa men självklart funkar det finfint att göra det på egenhand!!
Honeygains - [Borttagen Länk]
Pawns.app - [Borttagen Länk]