Någon som testet appen Again - bluff eller värd att ladda ner?

Jag har nyligen snubblat över en app som heter Again – tydligen ska man kunna få belöningar bara genom att använda den? Typ samla poäng eller liknande? Jag är supernyfiken men också lite skeptisk. Känns nästan för bra för att vara sant… eller?

Så jag måste fråga: HAR någon här faktiskt testat Again?
• Hur funkar den egentligen?
• Är det reklam man kollar på, eller surveys, eller vad?
• Hur lång tid tar det att få ihop till en faktisk belöning?
• Och viktigast av allt: FÅR man faktiskt sina rewards – eller är det bara tomt snack?
• Vad är det för typ av belöningar man kan få?
• Behöver man lämna ut personliga uppgifter eller kortuppgifter? (Hatar sånt…)
• Känns det som en seriös app, eller skriker det bara scam?

Jag vill verkligen veta ALLT! Både bra och dåliga erfarenheter.
Om du har laddat ner den – snälla berätta hur det gick!
Om du inte har, varför valde du att låta bli?

Letar efter något kul och enkelt sätt att tjäna lite extra – men vill inte gå på en nit heller.
Tusen tack till er som svarar!

Det är väl som med alla sådana här grejer… man tjänar väldigt lite i förhållande till tiden man lägger ned, och det är oftast begränsad mängd man kan tjäna även om man skulle vara villig att lägga massor med tid. Förmodligen är det ingen scam, sådana här grejer har ju funnits i evigheter. Men jag tror du får bättre timlön av att leta pantburkar faktiskt.

Vill du slava för liten peng så kan du testa appen Bower också. Man skannar förpackningar som man återvinner, om jag minns rätt så får man ungefär 0,2 kronor per förpackning man scannar. Höll på med det ett tag men slutade efter jag insåg hur mycket tid jag la i förhållande till det lilla man tjänade.

5 gillningar