Cashbacker.se erfarenheter?

Någon som har erfarenhet av https://www.cashbacker.se ?

Kontanter tillbaka vid onlinehandel

mvh Eros

Tycker den funkar väldigt bra, bättre erbjudande och högre återbäring än tex refunder eller nowo. Köpa via appen kan strula ibland men med ett mail till kundtjänsten så fixar dom det utan problem. Så smidigast är ändå använda deras plugin i webbläsaren på datorn. Utbetalningen från dem till eget konto tar några dagar bara.

Jag har aldrig förstått vitsen med dessa upplägg. Är det inte bättre att få rätt pris från början?

Det känns som man försöker få folk att tro på att man tjänar pengar när man konsumerar. I verkligheten drar man ju på sig nya utgifter.

Hur drar man på sig nya utgifter? Om jag ska köpa något kollat jag alltid vart det är billigast på nätet sedan om tex Cashbacker/refounder/nowo har någon återbäring via dem. Så man betalar mindre än lägsta priset.
Varför betala full pris när man kan betala mindre?

Ok. Du klarar säkert av detta, men jag sett allt för många fall av motsatsen. Personer som stirrar sig blinda på återbetalningsprocenten i stället för att fundera över om de verkligen behöver alla prylar.

Cashbacker m fl ger givetvis inte pengar tillbaka på grund av ren välgörenhet. Det ligger i deras affärsidé att upplägget genererar en högre försäljning.

Nu var det väl inte det han frågade om? Utan hur det funkar? Har nog med tillit till personer som hänger på denna sida inte ska fastna i något köphets och istället fokusera på deras fråga.

Fungerar bra. Men prova www.rewardnetwork.se - mycket högre återbäring!