Är du tatuerad?

Bara för att göra en liknelse, med och utan…herregud hur mycket bättre hon ser ut utan kladdet (Ja, det är Kat Von D, med cover makeup):

2 gillningar

Det där är inte min grej alls, mycket snyggare på andra människor, ja dem flesta i alla fall :wink: Däremot tycker jag det är intressant att höra syftet bakom människors tatueringar och många hyllar nära och kära med en tatuering.

Klart snyggare med…:heart_eyes:

2 gillningar

Tycker tatueringar kan vara rätt snyggt ibland på andra lite beroende på motiv, storlek, var dom sitter, färger och så. För små tatueringar är rätt tråkiga och väldigt stora är inte heller alltid så snygga. Jag är för gammal för att tatuera mig. Får skaffa mig en hatt istället kanske.

Hahahaha! Så jävla bra. :rofl::rofl:

2 gillningar

Hade gärna gjort en eller två. Men lär få utslag delux, så skippar det. Räcker med de ärr jag redan har. :blush:

Men har en Pinterest tavla med tatueringar, så tycker vissa tatueringar är fina.

1 gillning

Hur vet du att du får utslag då??

För jag får utslag av en massa saker, får utslag av vissa schampo, tvål, parfym, antibiotika, nickel, rödvin, sol, vissa mediciner, sminksorter och tyger. :see_no_evil_monkey:

Så känns onödigt att prova något som har risken att ge permanenta utslag.

Temporära är bättre. :wink:

1 gillning

Aj tusan då.. Förstår att de är nog ingen ide att changsa då..

Själv är jag inte känslig mot någe å får inga utslag av någe… Myggbett kanske :wink:

1 gillning

Det Charlie Sheen ångrar mest är sina tatueringar. Det säger något.

3 gillningar

Lita på Charlie. Han har bra omdöme. :sweat_smile:

#ironi (för nytillkomna tittare)

2 gillningar