Avanza räntekonto | Tekniska problem 9 dec hos Avanza

Så måste fråga här om andra upplever samma problem, så har buffert på ränte konto hos avanza, och hela kontot var tömt av okänd anledning, blir skrajj om ja blivit bedragen ?, någon mer som har avanza och fått sitt ränte konto tömt ? Hittar inga uttag i historiken eller så men när ja loggarn in står det på 0 :scream: Vart är mina pengar ? Hjälp, någon mer som har avanza och upplever samma sak?

3 gillningar

Hej!

Avanza har tekniska problem! Började tydligen i natt. Info från Aftonbladet just i detta nu.

Det skall nog lösa sig! :slightly_smiling_face:

1 gillning

Japp det är rapporterat och kommer lösa sig.

1 gillning

Ja. Allt borta här. De har det nog lite svettigt på Avanza just nu. Se om det löser sig tills börsen öppnar här hemma.

1 gillning

Krediten på ISKn nollställd för mig, kan gärna fortsätta vara så :smiley:

4 gillningar

Min buffert borta ……

3 gillningar

En liten försmak av hur det skulle se ut om alla digitala pengar helt plötsligt försvann. :laughing:

1 gillning

Klockan är över 9. Fortfarande strul. :zipper_mouth_face::cold_face:

2 gillningar

Det skulle vara intressant att vara en fluga på väggen på Avanza nu. Jag undrar om de har det svettigt. Några stackare som felsöker medan de har ett gäng stressade chefer som står och flåsar i nacken. :smirking_face:

1 gillning

Pengarna syns nu men det verkar inte gå att lägga fondorder. Inte för mig i alla fall.

2 gillningar

Nu gick det att lägga ordern. :clap::check_mark:

1 gillning

Vi håller diskussionen till följande tråd: Avanza tekniska problem 9 dec

1 gillning