Hej, är det någon mer som drabbats av tråkiga hack i grafen på sina konton, som inte orsakats av underliggande värdepapper ?
Har kontaktat avanza utan att få svar. Har i alla fall läst på om ISK-flytt… för det här sänkte mitt förtroende för dom.
Hej, är det någon mer som drabbats av tråkiga hack i grafen på sina konton, som inte orsakats av underliggande värdepapper ?
Har kontaktat avanza utan att få svar. Har i alla fall läst på om ISK-flytt… för det här sänkte mitt förtroende för dom.
Vad konstigt
Jag använder Nordnet och har inte sett något liknande där.
Dock har jag sett en aktie som gick ner mer än 100% och vände uppochner på hela grafen
Jag tog inte bild på det men företaget bifogar jag i bild nedan ändå.
Från denna twitter-tråd. Avanza är alltid snabba på att svara på Twitter.
Tack Johann !
Hojta till om det händer, då flyttar jag från Lysa till Avanza 
Vet inte om detta är samma fenomen, men det återspeglas åtminstone inte i någon av de underliggande tillgångarna på det kontot. Dock hände det inte med alla konton, detta var ett ISK. Men en KF med samma värdepapper (om än i andra proportioner) hände inget särskilt med. Detta är en portfölj med väldigt låg risk (ca 40% aktier), 20% cash, 20% guld och 20% räntor. Det brukar inte svänga 5% på dagsbasis så att säga.
Svarar på mitt eget inlägg. Nu ser det ut såhär. Puckeln är borta. Verkar varit för mycket påskmust på Avanza.
Men du har väl bara fått mer i procent, inte i kronor?