Rapport.
Blev en weber spirit två. Tre brännare och i rätt storlek. Den kostar ju endel men tror det är värt i längden. Vi köpte på k-rauta där vi fick 15% rabatt på grill och gasoltub. Så det blev billigare än vad det fanns på prisjakt. Det gick även pruta på de dyrare modellerna om man hade velat ha dem. Så går inte helt efter jämförelse sajterna.
Tack för alla tips nu är jag mätt efter en flintastek.