Benify förmåner

Hej,
Jag har benify men jag använde det inte än, vad är dina rekommendetioner med det och liknande tjänster. Obs: jag har faktiskt gym abonnemang

3 gillningar

Ladda upp kvitton på ditt gym då?

Aldrig hittat något för mig på Benify. Höga priser eftersom alla bara lägger upp årskort. Ett enda köp så har man bränt hela friskvårdsbidraget. Vill man köpa något med eget kvitto (som jag alltid gör) så är det krångligt och man måste lämna in kvittot i mitten av oktober så man kan inte utnyttja black friday-erbjudanden.

En som jobbar på ekonomiavdelning sade att hen inte förstår varför de ens har kontrakt med Benify. Det är tydligen rätt dyrt för arbetsgivaren och det blir inte mindre administration.

Hur som helst. Toppen att ni får friskvårdsbidrag! :+1: Se till att använda det. I år har jag köpt klippkort på badhus, klättergym och Friskis&Svettis.

3 gillningar

Benify är bra för att kolla lönebesked, friskvårdsbidrag, etc.
Jag har hittat att biobiljetter är bra att köpa också.
För länge sedan brukade de ha rabatt hos bikester som passade på då jag cyklar mycket men det visade sig vara inte så bra.
Resten känns som en stor reklamsida för dyra leksaker.

2 gillningar

Jag tycker att biobiljetter betalat från lön deduktion

Vi portalen har jag gjort många köp med bra rabatt, Samsung, Electrolux. För den som inte har tillgång till Apples studentpriser så finns ju bra rabatt på många Apple-produkter där (datorer).

1 gillning

Nä vi hade inte lön deduktion, utan de brukar ha någon rabatt för biobiljetter i frugans Benify

1 gillning

Benify är bra, massvis med rabatter. Man kan många ggr hitta bättre priser genom deras rabatter än den vanliga REA som finns

Man kan tro att Benify har bra priser, men ibland är det dyrare än att titta på ordinariepriser/REA.
Jag brukar jämföra Benify mot mecenatalumni och 9 av 10 gånger så vinner mecenatalumni på bättre priser än Benify.

2 gillningar