Hej gott folk. Är life nyfiken på att veta vad ni har för tankar och erfarenheter kring Anyfin som har blivit omdiskuterade den senaste tiden. Är de seriösa aktörer?
Nyfiken på hur forumet ser på detta bolag.
Allt gott/C
Hej gott folk. Är life nyfiken på att veta vad ni har för tankar och erfarenheter kring Anyfin som har blivit omdiskuterade den senaste tiden. Är de seriösa aktörer?
Nyfiken på hur forumet ser på detta bolag.
Allt gott/C
Hej!
Använder själv Anyfin främst för sparandet.
Det jag gillar med Anyfin är det sker automatisk sparande. Funktionerna spara vid löning, månadens växel och måndagspepp. Detta fungerar med hjälp av autogiro.
Anyfin samarbetar med Erik Spenser bank och saldot kan kontrolleras både via Anyfin appen och Eriks Spenser bank.
En annan sak som Anyfin har hjälp är att spärra olika betalningstjänster som erbjuder efterskott betalning som exempelvis Collector bank, Klarna bank och Qliro.
De bjöd in mig till ett samarbete för två år sedan och jag upplevde dem som seriösa och duktiga. Sedan handlar det en del om lån etc och det är ju inte superrelavant för många av oss i communityn som mest bara sitter med bolån.
Så min upplevelse - givet att jag inte missat något väsentligt - är att jag gillar dem, men har inget skin-in-the-game som med andra aktörer.
Det verkar som en bra grej. Inte nödvändigtvis bättre än de andra samla-lån-tjänster som finns, det har inte varit relevant för mig ändå.
Använder deras avrundningsfunktion för att spara - inte så effektivt iochmed att jag nu skaffat kreditkort istället - menmen, rolig funktion tycker jag.
Var skeptisk till Anyfin innan, men gav det en chans. Inte för att jag egentligen behövde det, men själva konceptet lät som ett väldigt användbart verktyg för privatekonomi. Så jag bestämde mig för att ge det en chans. Why not liksom.
Så har testat de flesta funktioner.
Widgets
Testat hur deras lösning med att flytta skulder till de och få lägre ränta fungerar. Tycker det fungerar bra faktiskt.
Deras sparkonto med ränta hos Penser Bank.
M.m
Deras kundservice har varit riktigt bra, har aldrig haft krångel med de, och snabb återkoppling har jag alltid fått.
Jag använder fortfarande Anyfin och kan gott rekommendera appen. Tycker som sagt att det är ett bra verktyg att ha i sin verktygslåda
Yep, min kommentar blev ju relevant. Jag tog ut alla pengar och stängde mitt konto hos dem.