Finns det ngn aktör som slår Nordea på affärer under 60.000kr enl nedan?
Levler har billigare just nu
Nordea har världens sämsta hemsida för investeringarna. Betalar gärna en slant extra till tex avanza.
För mig är det en fördel ju “tråkigare” sida ju bättre gör så att jag ej loggar in o kollar på mina innehav stup i kvarten
Är man en trader så är det ju en nackdel dock
Håller med. Dock måste jag säga att den lilla erfarenheten jag har Nordea, inte talar till deras fördel. Hade bara tjänstepension, itp1, det var ett helvete att hitta ens att jag hade ca 1,5mkr där. Hade jag haft dåligt självförtroende så hade jag trott att pengarna gått upp i rök , så jäkla dålig var hemsidan
Jag testade Nordeas webbgränssnitt för aktier för dryga 2 år sen. Det var den sämsta sidan jag någonsin besökt i hela mitt liv. Nej tack.
Minns hur sur man blev när de höjde priset 50% från 0,06% till 0,09%. Sjukt egentligen att ingen verkar vilja utmana gällande aktiehandel.
Jag tycker gränssnittet är funktionellt, behöver ingen flärd när jag köper och säljer aktier.
Men vänta, Nordea är väl en storbank? Vad hände med att Avanza skulle stå på spararnas sida och ta upp kampen mot storbankernas höga avgifter…?
Levler och Savr har tagit upp den kampen istället
Kommit en del förbättringar i deras webbgränssnitt för aktier i år. (Menar inte Investor sidorna, utan vanliga sidorna).
De har har fortfarande förbättringspotential men går i rätt riktning åtminstone.