Hej. Är det kanske läge att binda el-avtalet nu? Har Tibber och timpris. Bor i ett kedjehus på 139 kvadrat. Betalar ca 13 000 kr per år och förbrukar ca 12 000 kwh per år.
Det beror på hur mycket du kan styra din energiförbrukning. Har du elbil är ju timpris klockrent. Med -67 öre/kWh fick man betalt för att ladda bilen idag.
Vad skulle du binda på? Mitt snittpris med Tibber hittills i april (SE4):
Vart i Tibber-appen kan man se staplarna du delade?
Analyser → Ditt snittpris (längst ned på den skärmen)
Kör du Android? Finns inte i iOS-appen vad jag kan se…
Jag kör iOS men jag har även Tibber Pulse. Kanske inte dyker upp utan det? Jag får låta andra svara på det.
Tibber pulse behövs inte.
Fast skatt och överföring tillkommer väl på detta.
Men jag har både elbil och värmepanna som värmer när elen är billig. Tror inte jag skulle tjäna på att binda
Är sällan man tjänar på att binda priser. Gör det i så fall för att du behöver skydda dig mot extrema toppar.
Vad för inställning harr du eftersom jag ser inte heller ovan - jag har inte Tibber Pulse men kör Android - jag får totatal kwh i jämförelse.
Tror att jag har samma end use vy som @belm
Nån som vet om hur man kan ändra denna vy om man nu inte behöver Tibber Pulse?
Jag har iOS, inte ändrat några inställningar.
Man måste scrolla ner i vyn Analyser, total förbrukning står högst upp och snittpris finns längst ner
Då är det nåt dom inte är som det skall på Tibber appen,
Ovan ses min landnings bild “Analys” när jag har tryckt på det ftån home page, och finns inget mer på denna sida än det som syns på ovan bild.
Någon annan som ser detta?
Och om du scrollar till botten av den vyn?
Finns inget mer än det som står i bilden ovan jag lade upp dvs “Vad förbrukade mest”.
lay out är totalt annorlund det jag ser vs vad du ser - checka äve om det var nån app uppdatering som jag har missat , men nej, allt var OK.
Har inte heller “Ditt snittpris”. Android, ej tibber pulse.
Tyvärr så ser jag ej “Ditt snittpris” längst ned.
Vad som kan ses är i princip “Vad förbrukade mest” - That’s it!
Som sagt, de har nåt allavrligt planering utav app uppdatering…,jag jobbar med “detta” dvs telekom…
Hej,
Jag ser inte heller en vy för “ditt snittpris” i min tibber app. Ser likadant ut som Alexandras.
Vad för version har ni på Tibber appen?
Min version är: Android 24.14.0 (4)
Samma version fast iOS. Hittills ingen i tråden som har vyn som Android-användare.
Samma här och kollade precis så att det var senaste uppdateringen. Detta i iOS-appen. Ser fortfarande inte mitt snittpris.
Angående “Ditt snittpris” så svarade Tibber att det är en ny funktion som inte släppts till alla ännu.