Bitcoin Evolution är en bluff

Bluff, jag lägger ner mitt inlägg.

Hittade en artikel som sa att det troligen var skam, skit i denna slide för det är skam bitcoin revolution. Det var bara mina pojkdrömmars fantasier att det skulle gå. Jag såg röda flaggor överallt och ända går man nästan på det.

Aja ha en bra dag!

Om jag gjorde en sådan scam så skulle jag bygga en snygg sajt med övertygande grafer som visar hur mycket pengarna “växer”. Under tillväxtfasen kan uttag fungera genom att man helt enkelt får ut andra kunders pengar. Det vill säga ett pyramidspel. Då kommer folk säga att “det går att ta ut pengar, det är seriöst!”

När man är tillräckligt stor så stoppar man all möjlighet till uttag, stjäl allas pengar och går under jorden.

Investera bara i sånt som står under Finansinspektionens kontroll, tycker jag.

1 gillning

Vad är ens adressen till “Bitcoin Evolution”? Mina två första googleresultat blev bitcoinevolution.marketis-invest.com och workandhirebest.com, men det kan väl inte vara dessa uppenbara sidor som en rikatillsammans-läsare frågar om?

1 gillning

Det var denna, www.bitcoinrevolution.org

bild

Jag prövade att googla på bitcoin revolution forbes och bitcoin revolution ft.com men fick inga relevanta träffar.

1 gillning