Hej!
Jag är ny på den här sidan men har både läst en del intressanta inlägg och tittat på ett antal av Rika Tillsammans-avsnitt och har tagit till mig många bra tips!
Jag har börjat läsa på lite om Bitcoin, som är en vattendelare. Jag tror nog ändå någonstans att det finns en framtid i Bitcoins. Men som många andra är jag för okunnig ännu för att ge mig in på allvar. Då det är mycket prat om fondrobotar (jag sparar själv i Opti) så har jag funderat på om det inte finns något liknande för Bitcoins.
Efter lite googlingar så verkar det finnas något som heter Bitcoin Prime.
Så min fråga till forumet egentligen är om det finns någon med erfarenhet av Bitcoin Prime?
Googlar man så är det mycket frågor om det är bluff/pyramidspel eller inte. Inlägg på olika forum på diverse sidor inkl. Flashback säger att det är uppenbar bluff. Men googlar man vidare så hittar man andra sidor/bloggar som ändå inte säger att det är bluff. Tycker mig ha checkat dessa sidor och de verkar reko.
Minsta insättning verkar vara 250 USD, så min tanke i sådana fall var att endast sätta in den summan och se vad som händer på, säg 5, 10 års sikt. Att man ser det som att man kastar in 250 USD på travet eller stryktipset, typ.
Så vad säger forumet? Är det ett uppenbart pyramidspel som jag missar eller kan det vara värt en chansning?