Hej
Vad vet man om Bitcoin Code och Bitcoin Trader? De utlovar osannolik hög träffsäkerhet och avkastning. Jag undrar om de jobbar med ett s k Ponzieupplägg? Nån som vet nåt om dem?
Hej
Vad vet man om Bitcoin Code och Bitcoin Trader? De utlovar osannolik hög träffsäkerhet och avkastning. Jag undrar om de jobbar med ett s k Ponzieupplägg? Nån som vet nåt om dem?
Hej Fredrik!
Aldrig använt så har ingen fakta bakom det jag säger, däremot kommer det upp lite skumma saker när man googlar på tjänsterna.
Vissa anser att det fungerar och vissa säger att det är en ren bluff.
Något jag tycker man alltid ska tänka på är att om något låter för bra för att vara sant så är det också oftast det.
Att lägga pengar i någon persons händer som man inte känner eller har bevisad modell samt statistik på att det fungerar skulle iaf jag aldrig göra. Det kanske dom har men har inte hittat något iaf.
Bitcoin Code är 100% bluff, rakt igenom. Det är inget Ponzie, d.v.s. upplägg enligt kedjebrevsprincipen, för ingen får någonsin tillbaka på insatta pengar. All information om tillväxt och utbetalning, samt alla omdömen från kunder, är påhittat och skrivet av bluffmakarna själva. De har även satt upp fejkade sidor som påstås recensera investeringen, och de sidorna länkar till varandra så att de ska hamna överst när någon Googlar “Bitcoin Code”.
Finns det överhuvudtaget någon Bitcoin-robot som fungerar?
Det är bara bluff rakt igenom. Tyvärr föll jag för det och var inne med 500 000 SEK när de stängde kontot och sa att jag gjort stora förluster. Jag var under flötet en lång tid till jag fick kontakt med Bedrägeristopp.com. Med deras hjälp har jag fått tillbaka cirka hälften nu, hoppas på mer.
/Pk
Adressen är
https://www.bedrageristopp.com/