Gick du med på det? Jag hade krävt återbetalning på hela garantin och att ta bort recensionen. Halva garantin är typ deras vinst på garantin enbart, dvs de ger dig egentligen ingenting. 3500 för en femstjärnig recension tjänar de in redan imorgon på nästa kund de lurar…
Fast så länge du är nöjd så är det en bra deal och garantin är ju inte helt värdelös!
Det känns inte alls bra. Jag tycker inte att jag ska behöva publikt outa ett företag för att få hjälp att lösa något så uppenbart. Det känns lite skenheligt av både mig och företaget eftersom de valde att köpa tillbaka en femstjärnig recension.
Initialt ville de inte återbetala mig alls, utan enbart ha en muntlig överenskommelse om att “de löser problemen som uppstår”, så jag upplever kompromissen godtycklig eftersom jag får behålla garantin och har en skriftlig överenskommelse på att de tar kostnaden om något problem uppstår som står utanför både garantin och min helförsäkring samt att jag får välja verkstad. Kanske inte optimalt men jag känner mig nöjd. Tack för feedback!
Du har iallafall vunnit en delseger. Ta detta som en viktig lärdom. En snabba googling avslöjade ju att bolaget verkar ruttet, ta för vana att kolla upp sånt innan du tecknar dig. Be alltid att få återkomma, kan dom inte erbjuda det ska man nog dra öronen åt sig ändå.