Jag brukar använda Booking.com för de flesta hotellbokningar. Airbnb är förstås ett alternativ.
Finns det andra bokningstjänster som är relevanta? Det jag vill är att kunna hitta låga priser. Jag är ofta flexibel med både datum och ort.
Jag brukar använda Booking.com för de flesta hotellbokningar. Airbnb är förstås ett alternativ.
Finns det andra bokningstjänster som är relevanta? Det jag vill är att kunna hitta låga priser. Jag är ofta flexibel med både datum och ort.
Personligen så kör jag oftast Google Hotel Search, sammanställning av flera tjänster
Har någon erfarenhet av hotellpremien.se? Den verkar vara begränsad till Sverige och Norden men ser annars vettig ut.
Agoda har ett irriterande UI men ger ibland bättre priser än Booking, särskilt i Asien. Trip.com har också varit användbart ibland.
Om du skriver den staden eller landet du är intresserad av har hotellpremien ibland erbjudanden där t. ex. BeNeLux, Tyskland m.fl.
Däremot är det sällan jag hittar bra priser för de andra länderna utanför Norden med hjälp av hotellpremien.
You have to check Trivago!