Ibland när man handlat på webben så får man med sig en rabattkod i paketet eller i mail som man kan använda nästa gång man handlar. Om jag ser till mig själv så är det inte alltid jag nyttjar rabattkoden som man fått för att jag inte har något nytt inköp planerat.
Jag tänkte vi kunde ha den här tråden och dela med oss av dessa rabattkoder till andra som kanske har mer nytta av den Kan ju vara allt från klädbutiker online, mat, skor, verktyg, media, streaming, sportartiklar, upplevelser, smink, köksgeråd, m.m. Alltid finns det nåt som någon kan vara intresserad av.
Jag kommer själv återkomma här när jag har en att dela med mig utav
på både Aftonbladet och Expressen har de en sida med enbart rabattkoder för den som är intresserad.
Länk aftonbladets erbjudanden med rabattkoder till olika butiker och tjänster:
Länk expressens erbjudanden med rabattkoder till olika butiker och tjänster:
När du är i Edge, tryck på den ljusblåa symbolen längst upp till höger som heter “Bing Copilot”. I menyn som kommer upp till höger kan du trycka på “Shopping”. Denna kommer även som pop-up när du är i kassan för vissa onlinebutiker, där sparas och tillkommer nya rabattkoder beroende på vad du handlar osv
Det finns ett stort överflöd av rabattkoder på nätet. Det finns också många sidor som samlar dem.
Jag tror att de rabattkoder som är mest relevanta att dela är sådana som du själv skulle kunna tänka dig använda, alltså som är kopplade till butiker som du rent faktiskt handlar i.
En vanlig typ av rabattkod är sådana som skickas ut när du inte gjort något köp på ett halvår. Sådana koder är bra. Alla dessa ”masskoder” som ger rabatt på allt möjligt konstigt blir bara ohanterligt att hålla ordning på. Där kan Bing vara bra istället.
Jag tycker för övrigt att Refunder är bättre än de flesta rabattkoder. Där bygger det på att du får en lägre rabatt på hela köpet och du kan även kombinera denna rabatt med rea. Rabattkoder bygger ofta på att du köper till ordinarie pris.
Bara för dig som är prenumerant! Ikväll klockan 18-24 får du 15% rabatt på hela sortimentet när du uppger rabattkoden BLACKNIGHT. Erbjudandet gäller så långt lagret räcker dock längst t.o.m. 2023-10-25 kl 24.00 och kan inte kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.
Jag har ett gäng rabattkoder (40%) till er som behöver en bra hemförsäkring och bor i lägenhet.
På sejfa.se kan du teckna hemförsäkring och du bor i Stockholm, Göteborg, Halland, Östergötland och Älvsborg (Borås, Trollhättan, Vänersborg). Varumärket är en ny utmanare på försäkringsmarknaden.
Kan tipsa om att gå med i https://www.mecenatalumni.se som är studentkortet Mecenats site för tidigare studenter. Förvånansvärt många och bra rabatter och kostar inget.
Hittade idag när jag var inne på aftonbladet att de faktisktt har en sida med enbart rabattkoder till mängder av butiker och tjänster. Kanske kan komma någon här till nytta och glädje.
Jag var därefter tvungen att kolla om även Expressen har en liknande tjänst och det hade de här:
Även Benify har en hel del koder. Brukar kolla där innan jag handlar iaf. Kostade 10kr att få privatkonto. Annars brukar det vara en företagsförmån. Men man kan ju fundera på hur värdefull den är när man kan skaffa det för tio spänn.