Jag vill passa pÄ att tipsa om det absolut enklaste sÀtt att tjÀna pengar snabbt och enkelt. Inte riskfritt sÄ klart men nÀst intill.
Delta i alla IPO med seriösa bolag som du kan!
Teckna pÄ bÄde Avanza, Nordnet och Montrose sÄ ökar det chansen till tilldelning.
Jag har dragit in ca 10 000 pÄ ett Är och det motsvara en hel mÄnads extra sparande för mig sÄ det Àr inte bara smÄpengar. Verisure i veckan gav mig 2 600 kr vinst pÄ 5 minuter.
hur kan det ha blivit sÄ lite om du handlade via alla tre bankerna? SjÀlv gick jag plus 6000 pÄ Verisure den dÀr introduktionsdagen och dÄ nyttjade jag ÀndÄ inte alla konton
SÀg att det pÄ 18000 lika gÀrna kan gÄ upp 2600 som ner 2600, dÄ Àr det 2600 du spelar med. Ganska rejÀl risk man tar att dubbla eller helt tappa pengarna pÄ 10 minuter
Det stĂ€mmer inte riktigt, flera personer jag kĂ€nner tecknade flera olika konton pĂ„ Avanza och Nordnet m fl men alla vi fick âbaraâ 40 st per plattform. Grattis till dig som tydligen trick fler
Absolut Àr det ju sÄ, jag menar att risken att tappa flera tusenlappar Àr ganska liten om man tittar pÄ de flesta IPOer som varit senaste Ären. Snarare garanterat att de fÄr upp 10-20 %. Men helt rÀtt, man fÄr vara beredd pÄ en förlust. Nu ligger jag 10 000 plus pÄ detta pÄ ett Är sÄ dÄ kan jag ta en förlust