Jag hade detta bolaget men lyckades avsluta abonnmanget. Problemet med dom är att i dessa tider när priserna går upp och ner väldigt mycket kan det gå hur som helst. Visst, många månader kan man tjäna ett par tio-öringar per kWh. Men vissa månader kan man få betala ett par spänn extra. Då tar det väldigt lång tid att komma tillbaka på noll igen. Det känns inte vettigt att spela lotto med elräkningen i dessa tider. Om några dagar får vi veta hur det gått i januari. Jag gissar att dom kommer att ligga betydligt över nuvarande spottpris på ca 1,05 kr.
Så måste jag tillägga att deras totala brist på prisinformation är under all kritik. På hemsidan finns ingenting, på fakturan i princip bara en summa att betala. Man har ingen möjlighet att kontrollera eller förstå varför eller vad det handlar om. Man får ju inte intrycket av ett seriöst företag om man säger så.
Skrattade till när jag läste på TrustPilot nu, deras bra omdömme högst upp känns som att deras egna anställda skrivit, lite genomskinligt.