Få mig på rätt spår

Hej

Jag har ett städbolag som sköts om av flera assistenter… Allt från fakturor till planering och ringa kunder. Det som är speciellt med våra assistenter är att de sitter utomlands.

Nu har jag och min fru startat upp ett företag där vi erbjuder assistenter åt företag här i Norden men vi vet inte exakt hur vi ska få nya kunder. Jan tipsade mig att man ska kanske fokusera mer på ett område typ kundtjänst eller en uppgift som dessa företag repeterar hela tiden.
Just nu marknadsför vi oss med att vi gör allt som går att göra på via nätet. Typ social media, ta hand om schemat, ringa och mejla kunder, skicka email och sälja. Det är kanske lite luddigt och skrämmer bort kunder.

Har ni tips på hur vi ska lyckas att sälja och få nya kunder?
Ska vi sänka priserna? Svenska assistenter kostar cirka 250kr/tim och engelsktalande cirka 150kr.
Tack