Vet inte vad du har för omdömen eller erfarenheter av bank, men har tidigare berättat om hur grannen som jobba i samma bank gick in och titta på våra konton, ställde frågan öppet varför går ni ännu på byggkreditiv, där vi blev lite häpna, men anmäla en god granne för att vara nyfiken var inget vi brydde oss om.(Uppsala)
Bodde nyligen i Östersund(2016-2020), gick in på både Nordea och Länsförsäkringar, fick godkänt hos bägge, sluta upp med att jag valde LF, gick även så långt att jag dejta min bankman, där hon fick frågan från banken om vi inte skulle byta bankman åt mig, men hon stod på sig, vi har inget allvarligt, vilket det inte heller blev, för jag blev tillsammans med en från Nordea men inte bankmannen jag fick där, utan en kollega till denne.
Hursomhelst så är inte en bankman så förnuftig som du tror, dom är exakt lika frispråkiga och sprider dynga som inom dom flesta andra yrken.
Jag var ut på stan med LF, vi möte en man, där hon sedan berätta att han hade högt anseende i stan, sedan berätta hon om att han var belånad upp över öronen, där hon nyligen nekat han extra lån, där han hade begärt 100 k till i lån, han hade uppgett jag behöver flesh pengar, till nya kläder osv, då han skilt sig.
Berätta senare detta till Nordea jag var tillsammans med, hon visste vem det var, där hon på peka mycket om mycket, som detta är mycket oprofessionellt beteende av LF kvinnan, men kunde i sin tur berätta andra saker eller skvaller, där jag bara kunde konstatera, 10 år i Uppsala med banken där hade inga skillnader gentemot banker i Östersund, vara bara att staden var mindre.