Färg på acetatbågar

Jag har haft Tom Ford FT5294 052 48 bågar innan. (Tom Ford FT5294 052 48 - Synsam). Var nöjd med dessa så köpte samma igen på Synsam. Tyvärr är färgskillnaden ganska stor trots exakt samma modell. Gamla överst och nya under:

Synsam ville ej byta den, de säger att det blir skillnad i acetatet. Men jag vill påstå att modellen på hemsidan är ju väldigt lik mina gamla. Dvs den jag fått ser ju ut som en helt annan färg?

Finns det verkligen så stora färgvariationer? :thinking:

Jag har haft samma, 2 par och ja, de skiljer väldigt mycket. De jag har är halvt blå också, så deras tillverkning verkar vara dålig.

Synd för de har bra form!

1 gillning

Ja tycker dessa passar mig perfekt. Kanske någonting har ändrats i tillverkningsprpcessen då. Kan ju tycka att för 3000kr borde man kunna tillverka plast konsekvent. :face_with_monocle:

Tänkte att du var gnällig först, men när bågpriset är över 3000kr är det ju ganska sjukt att inte kunna tillverka plast konsekvent.

1 gillning

Är de gamla trasiga eller varför kan du inte återanvända bågen?

Vitt gojs överallt och repiga. Sker nån reaktion med ansiktsfett och plast vad jag hört. Har testat polera upp dem men det håller bara några dagar.

Haft samma problem med flera par. Lite irriterande