Börsen gillar nog mer att Fed sagt att de höjer i mars än fortsatt undflyende ickesvar åtminstone. Om det sedan medför upp- eller nedgång kan ingen veta. Möjligen lite stabilare kurvor än annars skulle varit fallet, tänker jag iaf.
Nästan ingenting. Det är redan inprisat. Svårigheten ligger i tolkningen av nyanser i det som sägs och hur det samverkar med den ekonomiska utvecklingen.
Alltså hur FED kommer reagera på olika makroekonomiska nyckeltal. T.ex. vissa nivåer av inflation o.s.v.