Finns fler singlar med ekonomiskt intresse i södra Småland?

Tjenixen!

Kanske inte rätt forum, men tänker iom att flera här har intresse för ekonomi likt mig ger jag de en chans!

Är en 27 årig kille från och boende i södra Småland. Jobbar på stort företag på liten ort, och har en ingenjörsutb från Lth i Lund. Gillar som många andra här ekonomi och sparande! Älskar indexfonder, o lever väl lite som om jag någon gång i skulle kunna uppnå “fire”, utan att ha de som mål. Med det sagt värdesätter jag och ifrågasätter jag vad jag lägger pengar på. Men nej! Är ingen Ove Sundberg, gillar att umgås med nära o kära, ta en öl, o lägga pengar på upplevelser!

Undrar mest med detta inlägget om de finns tjejer i liknande situation i (södra) småland som är öppen för en dejt? Hoppas detta inte gör RikaTillsammans till nya Tinder :rofl:

Lukas

17 gillningar

Vilket kul initiativ, kräver lite guts att kasta ut en förfrågan!

Skulle kunna vara din mamma och bor inte i Småland, men jag önskar dig all lycka till!

4 gillningar

Håller med- kul och modigt initiativ. Inte heller i ditt ålderspann men hoppas att du får napp :ok_hand:

2 gillningar

Lycka till :smile: Blir spännande och se om du faktiskt slipper på en dejt :stuck_out_tongue:

1 gillning

Friskt vågat hälften vunnet! Hoppas du hittar någon :smile:

2 gillningar

Har inte alla i småland ekonomiskt intresse? :roll_eyes:

14 gillningar

Hahaha, bästa svaret hittills :rofl:

1 gillning

Önskar dig lycka till.

2 gillningar

Snart på S(V)T:
Nya datingtjänsten, bara för rika

• Du måste vara sjukt rik
  • Upprörande och exkluderande
  • De är rika, så det kommer inte leda till äkta kärlek
    ”Det är orättvist” - slumpmässiga intervjupersonen på gatan som bara råkade vara aktiv vänsterpolitiker den här gången med.

I övrigt, lycka till!

6 gillningar