Glöm inte att du måste ha dagar på snapchat också. Svik inte en svit på 500+ dagar!
Jag skriver inte inlägg så ofta men är inne nästan varje dag och skummar rubrikerna för att se om det finns något intressant att läsa. Har lärt mig mycket om privatekonomi här.
Jag tycker detta är ett himla intressant forum. Jag har hängt på en del olika genom åren men här händer det en del, i mina ögon, lustiga saker. Som detta med att helt plötsligt måste antalet emojis regleras. Ett annat enligt mig intressant fenomen är att när användare tröttnar på forumet så gör man inlägg där man basunerar ut att man inte tänker fortsätta och dessutom vill få sitt konto raderat. Det känns så dramatiskt i mina ögon. Räcker det inte med att bara inte besöka sidan?
Summan av kardemumman är väl att jag är väldigt fascinerad över vilka starka personligheter ett forum om privatekonomi kan innehålla!
Tro mig att jag hade önskat funktionen “välj alla” som det är på de flesta andra ställen. Alltså, när jag berättade för en kompis som inte hänger här i forumet han bara garvade åt mig… jag fattar det.
Grejen är bara att fatta att det är en storm i ett vattenglas och se underhållningsfaktorn i det
Emoji-tråden har varit nästan lika kul som gröt-tråden
Hahah, vilken vek krönika
Allt nytt och obekant är farligt. Man ska akta sig för att lära sig använda det.