Grattis! Och spännande - vad för slags programmering sysslar du med? Vad är det för typ av program du hittills skapat? Svara så luddigt som det behövs! ![]()
Den slags programmering jag pysslar är dels vad man brukar kalla “full stack”, dvs både frontend (typiskt en webdel) och en backend (det som körs på server/i molnet och oftast någon form av databas, kösystem, osv). Dels mobilapplikationer och “native” applikationer för Mac.
Ok, tack. Kul att få en kontext till det hela. Lycka till och som många säger - uppdatera gärna framöver! Alltid inspirerande att höra om resor. Är själv närmare 50 och drömmer också om ett annat slags liv beyond kontorsarbete och anställning. Ska bara hitta vad jag vill/kan göra istället! ![]()
Kul! Är själv utvecklare och drömmer om starta eget någon dag.
Kör provisionsbaserad modell just nu så befinner mig i något emellan, trivs enormt bra med upplägget och de slår vanlig anställning alla dagar i veckan tycker jag.
Var nära på bara hoppa av och starta eget men insåg att med två små barn och ingen enorm buffert sparad så kändes det stressfullt och jag är rätt ung ändå.
Men tror jag helt klart i framtiden kommer köra eget.