Hjälp! Jag vill skaffa tvättmaskin

Hur ska su torka speciellt lakan och liknande och om man har familj och ganska mycket tvätt? Ska man hänga i vardagsrummet och liknande? Hur nyttigt är det när man torkar kläder inne om man bor i lägenhet? Kan vara så att jag har alltid valt hyreshus med fin tvättstuga då allting går smidigt och ganska snabbt. Samtidigt bor jag i 2 vånings hus med hiss som tar mig till tvättstugan . Tvättmaskin och torktummlare fungerar i lägenheten men även då går inte torka allt samtidigt blir det varmt i badrummet och skramlande från tvättmaskinen o tummlaren :grin:. Det blir även dyrt med familjetvätt. I tvätgstugan blir tvätten klar på 50 min och då är det bara hänga i ordentlig torkrum och torktummlaren. Allt klart på totalt max 3 timmar inräknat även tvättmaskinens tid :person_tipping_hand:. Men det är klar att man kan köpa allt extra i lägenheten och göra det på sitt sätt :+1::wink:. Men jag är kanske bortskämd med fina tvättstugor och oftast lediga tvätttider vem vet :joy: . Eller kanske bara en ekonomisk småläning :wink: ?