Jag har byggt över 100 hemsidor i allt från ren HTML, Wordpress mm men jag är väldigt imponerad över denna AI generering. Är själv sugen på att gå in i t ex css ibland och ändra manuellt men väldigt smidigt att kunna promta vad man vill ha
För min del känns det tryggt för att det finns så många utvecklare som behärskar wordpress. Dessutom har jag vana av att själv uppdatera innehållet i wordpress. Och, om jag ska vara ärlig, de gånger utvecklare rekommenderat mig andra plattformar. så har det varit för deras egen vinning och inte för kundens eller användarens skull.
Men jag är öppen för andra plattformar med stor spridning och/eller hög användarvänlighet
Jag har länge velat starta en side-hustle där jag hjälper företag bygga hemsidor med den nya AI-tekniken som nu finns tillgänglig.
Har lagt många hundra timmar i de nya AI-verktygen via jobbet hittills (i min roll som produktägare), så att skapa enkla hemsidor är ingen match längre, men ack så roligt!
Kan göra det gratis för dig för en testimonial och bidrag till min portfolio/hemsida
Skriv till mig i chatten om du är intresserad, så kanske jag har ett roligt projekt hos dig
Kan man skriva egen kod i webflow? Det är ju inte opensource utan man är fast i plattformen? Verkars svårt med 3e partskod och pluggar?
Eller har jag fattat fel?
Tackar för all input.
Mitt behov är att hitta en bra kodare som kan översätta min design och funktioner till en fungerande webbsida.
Jag kommer att uppdatera bildgallerier och texter själv men jag slipper gärna själva byggandet av webbsida. Även om jag skulle lösa det själv till 90% så kommer jag ändå att behöva hjälp för de sista tweaksen. Jag önskar även bygga upp en kontakt för justeringar och framtida omgörning av sidan.
Min fråga är som sagt hur jag ska specificera beställningen. Vad brukar ni utvecklare ta med i era offerter?
Har inte gjort supermycket med egen kod, men du kan lägga in ren HTML/CSS/JS direkt. Dessutom kan du exportera hela din sida som ren kod och göra vad du vill med det sen.