Hej!
Har fått fin och bra hjälp inne på RT-forumet tidigare och vänder mig nu hit för att hitta intervjupersoner till mitt examensarbete inom fastighetsbranschen. Jag letar efter personer som har insikt inom fastighetsteknik och/eller fastighetsekonomi. Kanske kan du rekommendera någon?
För att bli kontaktad av mig, fyll i detta formulär: Examensarbete kontaktformulär
Vill du hellre mejla, skriv till hedvig.isacson@assaabloy.com
Om examensarbetet:
Med mitt examensarbete vill jag öka förståelsen för hur dörrens data kan vara till nytta i byggnader. Vi letar efter personer som har insikt i fastighetsteknik och/eller fastighetsekonomi. Exempelvis:
-
Fastighetsförvaltare
-
Tekniska förvaltare
-
Fastighetschef
-
Personer som driver framtida byggprojekt och som har inverkan på utformningen av dessa med avseende på fastighetsteknik
-
Planritningsarkitekt
En intervju uppskattas ta ca 30-45 minuter. Deltagandet (namn samt företag) är anonymt.
Kort om utbildningen:
Jag läser Civilingenjör – Industriell Ekonomi på Lunds Tekniska Högskola (LTH). Examensarbetet omfattar 30 hp (en termin) och skrivs i samarbete med Assa Abloy Entrance Systems i Landskrona.
Varför jag skriver i RT-forumet?
Vi har tidigare fått några intervjupersoner men det har varit en tidskonsumerande process där man först måste ringa kundtjänst för att få ut kontaktuppgifter för att sedan jobba sig vidare. Nu börjar tidsplanen bli lite tajt och jag hoppas därmed kunna få lite fler intervjupersoner utan att behöva lägga hela dagen i telefonkö.
Varmt välkommen att höra av er vid frågor: hedvig.isacson@assaabloy.com