Hej alla! Är det någon här som är intresserad av att starta en side hustle inom IT tillsammans? Jag är en nyexaminerad Civilingenjör i IT med sparade resurser och letar efter likasinnade att samarbeta med.
Jag hade gärna varit med på något sidoprojekt, dock med begränsat antal timmar eftersom jag jobbar heltid. Men har varit intresserad av att utveckla något hobby projekt vid sidan av så det här låter spännande.
Vad mer exakt har du tänkt dig?
Välkomna till forumet och kul initiativ. Hoppas det blir något. ![]()
säg till om vi andra kan hjälpa till.
Tack för ditt svar. Just nu har jag inte något specifik projekt ide, men jag är intresserad av att undersöka och diskutera möjligheter med någon intresserad. Genom att samarbeta kanske vi kan komma på något spännande tillsammans. Kanske kan vi hitta vår första kund här på forumet om någon har något kopplad till IT ![]()
Hej!
Kul idé
.
Jag hade också varit intresserad av att vara med och bygga ett sidoprojekt.
Har lite timmar på kvällar och helger att avvara.
Var bor du? Hur gammal är du? Vad har du för intressen?
Jag har ett år framför mig där min avsikt är att utveckla två webbtjänster (har ett flertal idéer till).
Driver sen tidigare ett side hustle.
Hej, Uppsala 26 år gammal. Jag har stort intresse för inbyggda system och har hållit på med olika microcontroller och microprocessor ett exempel är Raspberry pi. Jag har även testat utveckla webbsida. Just nu jobbar jag som dataingenjör och tycker även det är intresserad. Men om du vill kan vi snacka mer om våra ideer samt det du håller på med och kanske fortsätta tillsammans.
Hej, jättekul. Det är några som är intresserade, kan skapa slack grupp sen de som är intresserade kan joina så kan vi ta någon dag i veckan och diskutera ihop.
https://join.slack.com/t/newworkspace-mjr1843/shared_invite/zt-1z8yuub53-K~02UTCePNpDIIy~giJW4w
Vad tänker du som skrivit i denna tråd att du vill arbeta med? Det finns ju otroligt mycket man kan göra och det man gör, behöver man lägga ned sin själ i för att det ska bli ordentligt bra.
Jag är intresserad!
Jobbar som 3d-generalist/technical artist. Jobbar främst med med Cinema 4d, Zbrush, Substance Painter och Unreal engine. Kan lösa det mesta inom 3d-assets, allt från visualiseringar till interaktiva 3d-modeller!
Volvo ska börja ett stort projekt inom just Unreal engine.
Ni hörde det inte av mig.
Jag har bakgrund inom inbyggda system och programmering så vill gärna hålla på med det. Men som sagt vi som är intresserad kan diskutera och hitta på något kul tillsammans. joina slack.
Det du håller på med låter väldigt intressant. Vi kanske kan hitta ett projekt kopplad till det. Joina slack.
Jag har flera idéer, driver företag och är helt ointresserad av programmering.
Allt involverar it i någon form. Det är drivet av miljölagar och teknisk försäljning. Är på semester nu men i mitten av augusti så kan det vara bra.
Det andra jag har är ett gig-platform, men det är lite mer jobb i att förstå affären där.
Skrik till om ni vill lyssna
Har försökt söka på LinkedIn men inte hittat något relaterat till Unreal. Skulle du kunna ge en liten ledtråd om vilken del av skogen man ska söka i?