Går en entreprenörskurs för tillfället och har fått i uppgift att utforska utmaningarna i en traditionell branch. I mitt fall försäkringsbranchen.
Jag genomför en intervjustudie nu där jag vill komma i kontakt med affärsutvecklare / marknadsansvariga på diverse försäkringsbolag.
Har ringt in till flera försäkringsbolag men de har svårt att hitta “rätt person” att svara på mina rätt enkla frågor. Därför efterlyser jag här affärsutvecklare / marknadsansvariga på ett försäkringsbolag som skulle kunna ställa upp på en snabb telefonintervju.
Oj, hoppas du får napp! Det är en typ av roll som ofta har fulla kalendrar. Jag sitter i ett verksamhetsprojekt och skulle träffa min närmsta affärsutvecklare som styr över min del av projekter. Fanns en enda öppen slot i kalendern på hela veckan.
Kanske att du kan locka med något? Typ om du själv är intresserad att jobba med verksamhetsutveckling så se till att lyfta det. Då kanske de kan motivera samtalet som “employer branding” eller så.
Tror att väldigt få är intresserade av att lägga arbetstid på ett låtsasprojekt som ändå aldrig leder någonstans.