Lite nyfiken på att kanske bli kund hos HSBC, undrar om det finns folk här på RT som har konto hos dem och hur nöjda ni är?
HSBC’s Premier bankkonto har ett par fördelar som är rätt attraktiva förutsatt att man pytsar in 50.000kr/månaden till kontot. Undrar också om det finns andra alternativ från svenska banker som erbjuder förmåner för större engagemang/insättningar.
En sak som är säker är att jag inte kommer förbli kund hos swedbank.