Denna gemenskap måste ha vuxit enormt senaste tiden antar jag. Hade varit kul med lite statistik och siffror.
Finns det någon statistik på dagliga användare?
Användare per månad?
Samt patreon medlemmar?
Denna gemenskap måste ha vuxit enormt senaste tiden antar jag. Hade varit kul med lite statistik och siffror.
Finns det någon statistik på dagliga användare?
Användare per månad?
Samt patreon medlemmar?
Bruh, jag gick in på din länk och så började jag skrolla neråt för att se alla användare och märke att det är nog rätt många användare. Så jag sa, ähh nu skrollar jag hela vägen ner för att se alla användare och jag har skrollat i en 10 minuter tills jag blev klar. Sedan går jag högst upp till början av användarlistan och då ser jag att det förbanne mig står antalet användare klart och tydligt högst upp.
Vad ska man säga, ibland tänker jag med stjärten

Haha, känner igen mig i det där. Har hänt mig mer än en gång. ![]()
Här är lite mer statistik från sidan “Om forumet”.
| Senaste 7 | Senaste 30 | Alla dagar | |
|---|---|---|---|
| Ämnen | 100 | 402 | 8.6k |
| Inlägg | 2.4k | 9.9k | 61.9k |
| Användare | 113 | 611 | 8.8k |
| Aktiva användare | 1.1k | 1.7k | — |
| Gillningar | 1.7k | 6.1k | 16.6k |
Oj, en stor spelare. Då får man vårda sitt språk …
Hoppas det kommer in mer konsultjobb annars går jag snart om @janbolmeson 
Kan vi inte få lite fina grafer med trender och tabeller med %förändring över olika tidsperioder?
Tänker att trend / momentum varit så populära ämnen senaste tiden ![]()
Det skulle Jan kunna fixa om han inte ansträngde sig så mycket att radera våra provocerade kommentarer ![]()
. Haha
… EDIT Valde att ta bort min svar före jag publicerade det ![]()
Du hade tur då 

. Själv blev jag kapad ganska snart 
Ha ha! Nä, det tror jag inte
Din trend har brutits. Bara typ 10 kapade av dina 446 inlägg senaste kvartalet. Inte mer än 2.2% så i procent är du inte värre än en aktivt förvaltad fond är i avgift. Men eftersom trenden är bruten så hoppar jag vidare