Okej ska försöka svara så gott jag kan på denna.
-
Om du kan fortsätta arbeta och få in pengar i sverige sen tar du varje semester du kan fp och testar på olika länder du kan tänka dig att bo i.
(Låter som södra europa är något för dig)
Så testa olika ställen i kanske spanien/portugal/grekland/italien etc. -
När du hittat ditt ställe så börja plugga språket varje kväll (ser att du börjat med spanska) så fortsätt med det om det är spanien du vill rikta in dig på.
3.börja ta längre och längre semestrar på.stället du tror att du vill leva vid.
-
Är.det spanien du vill bo vid så kollar du vilka områden du vill bo i samt kollar vilka arbeten som kanske passar dig där.
Lär du dig tillräckligt bra spanska kanske du kan agera fastighetsmäklare åt svenskar där eller en turistguide eller liknande (möjligheterna är många) -
Inse du är singel samt inga barn världen står framför dinna fötter det som kostar många andra massa pengar (hus/barn) är inget som du behöver oroa dig för.är.du även villig att leva ett enkelt liv i en enkel lägenhet i spanien så kommer det ej vara några problem alls för dig att flytta som sagt.
Jag levde på 8k per månad i spanien förra året under ett par månader som sagt detta fixar du galant.
Det jag skrev är ju inget som går på 1 månad utan kanske 5 år men processen är.även den ganska rolig:)