Risk för att det ändå blir subjektivt. Jag kan väl börja med att jag tar väldigt lugna förmiddagar. Jag testar “slow living”
Först vanligt familjestök och skjuts till skola på morgonen (den biten är som vanligt ).
Sen hundpromenad på 1-2h, ofta på nya ställen. Vi har massor av mysiga saker att se inom 15m med bil, byar, städer, stränder, bergsstigar. Lyssnar på nyheter, böcker, musik och ibland poddar. Happy Happy Life
Efter hunden är det träning (löpning eller simning beroende på temperatur). Helt fantastiskt och något jag inte hunnit förr. Vila efter träningen på terrassen.
Efter träningen är det handling och brunch. Jag gillar att hitta en bra kombination av nyttigt och gott. Tidigare har jag inte kunnat äta gott och nyttigt. Ibland skippar jag nyttig brunch för social (ofta onyttig) lunch
Sen fixar jag vanligt hemfix och ärenden. Med lite prep kan man få hela kvällen till familjen.
Redo att börja jobba runt 13 eller så.
Det här med förmiddagar är något jag verkligen hittar en balans i som passar mig. Det passar nog inte alla. Jag har även börjat med lite slow living på kvällen till viss del.