Stort grattis. Har du nÄgot nytt intresse och du ska börja med nÄgot nytt? Hur ska du fira?
Grattis, lÄter som du lyckats bÀttre senaste 30 dagarna och nu kan leva gott resten av livet ![]()
https://rikatillsammans.se/forum/t/na-om-man-ska-till-och-saga-upp-sig/
Grattis mÄste jag sÀga!
Har du lite siffror dÄ vi Àr nyfikna sÄklart.
20 Är innan pension krÀver mycket god ekonomi hekt enkelt
VĂ€lkommen till FIRE-klubben, bra jobbat.
Inget jag delar hÀr dÄ det Àr subjektivt. Beror ju helt enkelt pÄ vilka kostnader man har och hur man lever mm.
NÀ inget som hÀnt egentligen. Vi prioriterar att se och ta vara pÄ möjligheten. NÄt jag lÀrt mig i livet Àr jag Ängrar det jag inte gjorde. Det vÀrsta som kan hÀnda Àr att vi fÄr ta ett jobb igen.
Grattis, hoppas du fÄr glÀdje av friheten ![]()
Grattis! Bra jobbat!
ja FIRE med jobb alltsÄ?
grattis
Har intressen, familj och ett ekonomiskt slukhÄl (hus) sÄ det kommer inte va brist pÄ sysselsÀttning. Mitt stora ntresse Àr vÀderberoende och det var ren tortyr nÀr man va pÄ jobbet och sÄg att förhÄllandena var perfekta. Nu tar jag tillbaka lite.
Ăr du Ă„skjĂ€gare?
Metrologi Àr ett Àmne jag inte har fördjupat mig i. En grÄ tisdag blir nog lite intressantare om man Àr pÄlÀst.
âŠundrar @kulblixt ![]()
![]()
Haha NĂ€, lite roligare har jag.
Det Ă€r kompliceratâŠ
Blev lite tokigt dÀr. Började undra lite efter kommentarerna. Skyller pÄ stavningskontroll.
DĂ„ kan jag pusta ut ![]()
HURRA! och grattis ![]()
Tack! Lite nervöst Àr det nog men det Àr vÀl hur vi (jag) Àr programmerade.
Absolut sÄ. Antingen vi vill eller inte. FörÀndring över huvud taget Àr krÀvande. HjÀrnan har svÄrt att skilja pÄ positiva och negativa kriser ![]()