Hej!
Är du en driven person som vill starta eget bolag där man både får arbeta med händerna, sälja, konstruera och utveckla? Fördel om du redan idag jobbar mot eller med elinstallationsbranschen.
Då har jag en liten berättelse för dig:
Jag köpte ett bolag för cirka 7 år sedan som sysslat med bestyckning av metallkonsoller. (Tänk typ fönsterbänkskanaler i kontor eller på industri)
Försäljningen går mot grossist.
Tanken för mig var att utveckla företaget och lansera nya produkter, effektivisera montaget av dessa profiler och starta marknadsföring via sociala medier.
Men verkligheten kom ikapp, barn och flytt har nu gjort att jag inser att detta aldrig kommer få den tid och engagemang som krävs för att få ruljans på detta.
Så, är det någon driven människa här som kan vara intresserad av att köpa koncept, hårdvara och underlag för att driva detta vidare?
Bolaget ska jag behålla då jag numera kör konsulttjänster där istället för tillverkning.
Allt säljs för “självkostnadspris” alltså vad jag har i lån för att täcka detta.
Bolagsformen kan du driva vart du vill i Sverige sålänge du har en mindre lokal.
Skicka PM för mer information.
Mvh.