Hej hopp Jenny! Här kommer en liten återkoppling. Jag har bestämt mig för att jag vill börja föreläsa om arbetssäkerhet. Det är vad mitt hjärta klappar starkast för nu. Oavsett vad jag gör så kommer jag ju inte få tillbaka min hand men jag kan potentiellt förhindra att andra behöver genomlida vad jag drabbades av och det känner jag är mitt uppdrag nu. Jag vill berätta min historia och krossa den rubbade machokulturen ring att det är tufft att strunta i säkerheten på jobbet.
Tyvärr har jag inte kommit så långt på vägen till att börja föreläsa (vill inte skylla ifrån mig men min läkare fick för sig att jag var deprimerad och gav mig någon medicin som jag blev otroligt trött och alldeles avtrubbad av, men nu har jag slutat med den och är på väg tillbaka). Jag har i alla fall fått kontakt med Nyföretagarcentrum och dom hjälper mig nu med att hitta lämpliga kunder för min produkt. Just nu skulle troligtvis det rimligaste vara att försöka få till ett samarbete med en fackförening eller annan organisation som redan jobbar med utbildningar inom arbetssäkerhet.