Japp. Dock var det också 3 år innan min examen (2023, tar examen 2026). Har inte kollat upp löneökningarna exakt, men tippar att de nog gått upp med en 10% eller så. För 2025 är det 3.2%
Liknande ämnen du kan gilla
| Ämne | Svar | Visningar | Aktivitet | |
|---|---|---|---|---|
| Att förlika sig med att löneläge inte är vad man trott | 48 | 9263 | 25 Mars 2025 | |
| Ingångslön vs. rätt jobb | 42 | 3269 | 28 Februari 2026 | |
| 25 år – vad är en bra lön? | 45 | 13783 | 25 December 2023 | |
| Råd gällande lön(ejustering) | 10 | 3802 | 22 Juni 2025 | |
| Löneanspråk ny roll i samma företag | 26 | 5592 | 19 Mars 2024 | |
| Nyexad ingångslön | 37 | 6914 | 19 Maj 2026 | |
| Ingångslön för civilingenjör 2024 i datavetenskap? | 27 | 12419 | 30 Januari 2024 |