Kan inte redigera gammalt inlägg

@janbolmeson verkar inte kunna revidera första inlägget, tänkte uppdatera Lysa med nya avgiften. :person_shrugging:

1 gillning

Konstigt. Återkom med vad du vill att det ska vara så fixar jag det. :+1:

Även jag kan inte redigera mina egna gamla inlägg (i andra trådar). Har sett detta problem de senaste veckorna. Vet inte om det kan bero på att man sedan tidigare redigerat inläggen för många gånger?

Hmm… märkligt. Kan det ha med ålder på det första inlägget att göra? Eller gäller det alla inlägg?

Var samma i Coeli tråden såg jag igår, kanske kan vara åldern på inlägget :person_tipping_hand:

Jag kan inte heller redigera gamla inlägg, tex mitt starter inlägg i “bloggen”

Bild på vad som dyker upp när jag trycker på “pennan”

Kan detta vara lösningen? Is there a way to edit old posts? - Site Feedback - Processing FoundationFree to edit post at any time - #2 by fefrei - feature - Discourse Meta

3 gillningar

Jag kan inte redigera ett enda inlägg i min tråd Investeringsdagbok + Efterlikna Optis portföljer på Nordnet till lägre avgift. Opti-6 och Opti-9 - Nr 37 av Jacke77

Där är senaste inlägget från Januari i år och kan ändå inte redigera.

1 gillning

Ok, kan ni testa nu? Ändrade på det sättet som du @Johann föreslog.

1 gillning

Funkade …… :santa:

1 gillning

Jag har inte det problemet då Jan brukar redigera mina inlägg ganska ofta pga stavnings fel :joy::joy::joy:! Jan sköter det åt mig . Haha

5 gillningar

Haha jasså? Är han så petig? :smiley:

1 gillning

Haha… ibland så. Mest gör jag det när någon har skrivit något bra, men inte styckeindelat. Tycker det är skitsvårt att läsa då och då redigerar jag det samtidigt som jag läser.

Var länge sedan nu jag gjorde något med ditt inlägg @Jacke77 dock…

3 gillningar

Topp, då är det inställt nu:

• På förtroendenivå 0 och 1 (=nya användare) så kan man ändra i 48 timmar.

• På förtroendenivå 2 och 3 kan man ändra för alltid. Dvs. ingen begränsning i tid.

3 gillningar

Så, anledningen till att redigera gamla inlägg är för att justera sina investeringsförutseelser till en mera “akkurat” utsaga? :thinking::joy:

4 gillningar

Det är bara bra då det bevisar att du läser mina inlägg ibland :joy::hugs:.

2 gillningar