Kia Xceed PHEV privatleasing

Ursäkta sent svar och tack alla för hjälpen. Jag har hunnit provköra Yaris, och den lite större modellen till Yaris (minns inte namnet) och självklart Xceed. Toyotorna var rätt fina, men de kändes så “gubbiga” (ursäkta :slight_smile: ). Med tanke på att vi redan har en Kia Ceed SW (bensinare) och att Xceed är stiligare så blev valet mycket enklare.

Efter lite förhandling fick jag ner månadskostnaden till endast 3 295 kr/mån inkl vinterhjul, svart metallic, plastmattor, etc.

@MaxB Precis som Robert G skriver i sitt inlägg.

Nu är frågan om jag gjorde rätt att privatleasa den och inte köpa den.

1 gillning