Vilken mäklare använder du?
Avanza. Nu ser jag det står avslutstid kl 10.08
Jag brukar bara köpa så jag är ovan att se hur det ser när man säljer/har sålt 
Där gillar jag faktiskt Nordea bäst, dagens ordrar (även avslutade) syns hela tiden längst upp på sidan och indikerar om de är avslutade, pågående, annullerade etc.
Undrar jag också. Någon som har svar på den? Jag har också bara en köpknapp
Var tittar du någonstans? Du borde ha både en köp och sälj knapp. Gör en print screen och visa.
Jag var inne i mobilappen och där har jag bara köpknapp. Loggade in på datorn nu och ser att jag har både köp och sälj där. Då har vi löst det problemet! Tack
Bra tanke och det slår mig att jag råkat ut för samma sak tidigare: Saab gav ut teckningsrätter. Syntes aldrig i appen och när jag väl gick in på banksiten så var jag för sent ute…
Sålunda: Gå in på din bank utanför appen då och då! ( Jag tappade bort teckningsrätterna i LF bank)
Avanza haft problem sedan senaste uppdatering av appen. Meddelandet dyker upp innan man loggar in:
“För närvarande är det problem med att sälja teckningsrätter(TR)…(TO)…(BTA)… samt inlösenaktier (IL) via senaste appversionen. För att sälja dessa logga in via hemsidan i webbläsare eller ring…”
Under övriga värdepapper på avanza finns nu:
Zalando 100-delsfraktion. Står värde 0:-. Har bara några enstaka Kinnevik-aktier men jag tänkte mig ändå att det skulle bli några kronor kvar i Zalando efter ”utdelningen”. Fast under tyskt flagg då.
Jag köpte IL så jag fick jämnt ut hela Zalandoaktier. Du borde få ut fraktionerna som pengar så småningom, även om Avanza inte kan visa något värde.