Hej hej!Funderar på Lendify. Är det någon här som investerar där?Söker omdömen och uppföljningarTacksam för svar. Gott nytt år på er allihop
Hej hej!Funderar på Lendify. Är det någon här som investerar där?Söker omdömen och uppföljningarTacksam för svar. Gott nytt år på er allihop