Ligger sajten X nere?

SVT som gjorde kopplingen till attacker. Jag bara spred vidare utan att gjort faktakoll :kissing_heart:

Inte ens Outlook/Teams fungerar för tillfället :face_with_raised_eyebrow:

Service Status

Thats how bankruns start… :wink:

Bolagst och swish strular - Svenssonspokalypsen är nära! :sweat_smile:

2 gillningar

Kan inte vara kul att jobba på systemet idag! :see_no_evil:

Dagen innan nationaldagen också. Jag lyckades handla på Hemköp, både potatissallad och cider. Så än är vi nog inte helt i sjön. Går ju alltid spetsa lättdryck från matbutiken om det krisar! (För de som gillar starkare drycker.)

Det här gick mig obemärkt på jobbet idag (vi har både Outlook och teams), tills nån nämnde det på slack. :grin:

Lyllos er som kan använda Slack! Vi är tyvärr all-in i Microsoft träsket.

Det vart sånt ramaskri när likriktning och besparingar genom att ta bort slack ens försiktigt kom på tal, och som tur är så lyssnas det faktiskt oftast på folk här.

Konstigt att RT forum fungerar. Hade inte skadat lite avbrot även här. Då kunde många av oss som är RT/börs beroende göra lite andra saker i den här fina sommar värmen :joy::person_tipping_hand: .

1 gillning

Vad pratar du om, jag har hunnit att både handla, lyssna på podd, gå på loppis, spela wow och planterat om Tiny Tim 2 idag. Räcker gott och väl. :sweat_smile:

Titta till RT görs mellan andra aktiviteter eller under mina vilopass. :sleeping:

1 gillning

För ett par månader sedan utförde min tyska Broker månadsköp två gånger. Ett av dom annulerades efter ett par dagar. Men det får en att tänka. Någon måste ha skadats. Den som sålde men fick det ogjort och fick senare ett lägre pris? Min Broker som fickt äta mellanskillnaden?

Näe, därför jag förespråkar flera fonder från olika förvaltare på olika depåer.

1 gillning

Dags igen för Avanza? Logga in går men sedan tar det stopp. :sweat_smile:

Suck… nu igen.

Är det inte bank-ID då? Jag får inte upp nå’n QR-kod att scanna på datorn heller.

tillägg: Nej, SAVR funkar.

DI är på bollen! :joy: