Marknaden och börsen just nu

Fredag: :backhand_index_pointing_down: :chart_with_downwards_trend:

Måndag: :backhand_index_pointing_down:

Så där ja, “Don’t worry about China, it will all be fine!” :chart_with_upwards_trend:

Stabilt… :see_no_evil_monkey:

6 gillningar

1 gillning

TACO

1 gillning

Ok. Ska bara svara med

Innan varje kommentar framöver! :blush:

6 gillningar

Loggade in på Swedbank o Robur Teknology A hade INGEN bra dag i fredags :slight_smile:

1 gillning

Det kommer säkert ta flera månader, kanske år! :grimacing:

5 gillningar

Nämen titta, världen gick inte under den här gången heller :slight_smile:

4 gillningar

Förr eller senare händer det. :grin:

5 gillningar

Jag tycker fortfarande det är rätt galet att det kan röra sig så på en “tweet” . . det är ju inga lågvärderade bolag diekt. . .så några procent är MÅNGA miljader

2 gillningar

Ja Trump, Musk och några till kan ju egentligen manipulera börsen lite som dom vill. . .och det är lite konstigt att det får pågå.. . .det är ju helt galna belopp dom kan “påverka” upp/ner lite “på skoj”

Han blev ju fråntagen sociala medier ett tag då efter sista mandatperioden när han hetsade till stormningen. Inte för det hjälpte det var väl då han skapade sin egna sociala media plattform. Det är någon som tjänar enorma stålar på att tajma/få tips om alla hans utspel - annars skulle de inte låta honom hålla på. Smart är han ju inte så att han är satt på sin position och kan behålla den för att någon/några tjänar på det det är ju uppenbart! Eliten har väl alltid funnit sätt att berika sig men aldrig har det varit så uppenbart att presidenten i USA är korrupt.

8 gillningar

Verkar lite som vi är inne i en varannan dag upp o varannan ner period. . .hårt ner i fredags ..hårt upp igår o nu ner igen. . .Bra för daytraders?

Vi testar.

Melwa says:

kermit-panic

We: köper :slight_smile:

4 gillningar

Precis som man alltid ska. Om man är långsiktig. :blush:

1 gillning

Snart kommer sjukersättningen in då blir det just keep buying :nerd_face:

1 gillning

Jupp, på fredag kommer min. :blush:

1 gillning

Jag gillar’t. Jag kör allvädersportfölj och ombalanserar/köper varje dag. Alltid är det något man kan sälja med god förtjänst och något annat man kan köpa till rea.

Låter kul men jag har inte satt mig in i hur man kan handla mer i realtid…hoppas du köpte Ericsson igår :wink:

1 gillning

Stora snackisen som sänkte USA börsen igår var matlagningsolja :person_facepalming:

2 gillningar

Nope, men har sen innan.