MBTI - Vilken personlighetstyp tillhör du? 📝

Av nÄgon anledning Àr jag familjens projektledare och gjort mig en karriÀr i att lösa problem och se till att saker hÀnder för företag. Go figure! :joy:

2 gillningar

Hmm vilken GIF ska vi anvÀnda för att höja moralen idag?

1 gillning

Vilket sammantrÀffande för jag Àr ocksÄ en ovanlig typ enligt testet (intj-a)!

INTP. Hade INFJ för 5-6Är sedan.

Logiker respektive advokat alltsÄ :clinking_glasses:

1 gillning

Nej tack, det Àr ungefÀr lika vetenskapligt som astrologi

3 gillningar

Fick du ett dÄligt resultat? :wink: :joy:

—
Inga fler behöver göra testet. Jag och @Anonym Àr era nya befÀlhavare.

3 gillningar

Inte mÄnga extroverta hÀr. Det mÄste ÄtgÀrdas! :joy:

Lite annan profil Àn jag hade senast jag gjorde MB testet men det var ganska 50/50 pÄ S/N och J/P dimensionerna och typ 20 Är sedan.

2 gillningar

Som jag skrev, mest en kul grej. Men gillar man inte att ha skoj, sÄ finns andra trÄdar! :wink:

5 gillningar

En till hÀr - ENTJ. :sunglasses:

1 gillning

Vi borde merga denna trÄd och horoskoptrÄden.

Det Àr mer vetenskapligt Àn astrologi, men dÀremot Àr det sjÀlvskattning (per definition osÀkert, man lurar sig sjÀlv eller den som ska se testresultatet) och sen behöver inte ens personlighet ge utslag i hur man ÀndÄ agerar (man kan anvÀnda inövat agerande osv).

Ta exemplet Babben, hon Àr uttalat introvert men ingen som ser hon pÄ tv/standup ser pÄ henne som introvert.

1 gillning

Vettigaste förklaringen pÄ introvert/extovert som jag hört Àr att introverta samlar energi nÀr de Àr sjÀlva, och brÀnner den nÀr de Àr med folk. Extroverta samlar i stÀllet energi nÀr de Àr med folk.

Dvs extroverta Àr vampyrer. Akta er för dem.

Extrovert/introvert Àr ocksÄ ganska ansett som astrologi nuförtiden, iirc.

3 gillningar

Gillar ju bÄda dessa mÀn :sweat_smile:

Finns en astrologitrÄd? :astonished:

Men nej, inte blanda Àpplen och pÀron! :wink:

Undrar hur de fick fiktiva karaktÀrer att göra testet? :rofl:

1 gillning

2 gillningar

Det verkar som att man fĂ„r mer info/lĂ€ngre texter om sin typ om man byter sprĂ„k till engelska. Klicka jordgloben uppe i hörnet, sedan “Your results”, sĂ„ finns det lĂ€nk (“Learn more”) till en sida med mycket mer info.

2 gillningar

Fast det Àr (var Ätminstone) inte ovanligt att HR körde sÄdana hÀr test pÄ en inför anstÀllning, vid personlig utvecklingsutbildningar och nÀr man skulle fÄ ihop nya Management teams.

Om HR anvÀnder det sÄ mÄste det ju ligga en hel del sanning i det eller? :joy:

1 gillning

Jag svarar alltid “Behövs inte, jag vet redan att jag Ă€r Stenbock” om rekryterarna vill att jag gör sĂ„nt test :smiley:

6 gillningar