Allt mitt innehav hos Folksam, Alecta, Nordnet och den en jag har hos Skandia saknas helt är har värde noll. 1,5 MSEK saknas efter nyår. Loggat in på respektive bolag och där ser allt ok ut.
Var tvungen att logga in och kolla, men hos mig ser allt normalt ut. Hoppas du får svar från deras support. Är ju röd dag idag så kanske inga svar udag.
Det kommer säkert se normalt ut imorgpn eller senast onsdag. Mitt totalbelopp ligger i linje med vad jag hade tidigare, bl.a. Alecta och Skandia inkluderade.
Nu har jag fått bekräftat i telefonsamtal med MinPension att många försäkringsbolag slutar skicka information till www.minpension.se när väl utbetalningen av TJP kör igång. Det är inget tekniskt fel utan bara så flera bolag väljer att göra.
Detta gör tyvärr att om jag ska få koll på nästa “månadslön” från de 12 försäkringar som jag har i min TJP och privata försäkringar så är jag, nu när det är skarpt läge, tvungen att logga in på alla 12 istället för att ha allt samtal på Min Pension.
Dåligt att inte alla bolag fortsätter skicka info under utbetalningsperioden så man kan ha allt samlat på ett ställe.